Technieken voor brainstormen
Brainstormen is compleet herschreven en grondig uitgebreid. In deze 2e editie krijg je heel wat extra technieken, wetenschappelijke inzichten en praktische tips om – alleen of in een groep – meer en betere ideeën te bedenken. In dit boek: – Honderd brainstormtechnieken om nieuwe invalshoeken aan te boren en ze uit te werken tot sterke ideeën. – Van probleem tot oplossing in drie eenvoudige stappen. – Hoe organiseer je een succesvolle groepsbrainstorm? – En hoe brainstorm je in je eentje? – Leer brainstormsessies begeleiden met meer schwung en resultaat. – Brainstormen implementeren in je organisatie: van sporadische vijfminutensessies tot structureel bedrijfsproces.
Voor nieuwe ideeën
Voor wie? Brainstormen is voor iedereen die beter wil worden in het bedenken van nieuwe ideeën (ontwerpers, redacteuren, productontwikkelaars, reclamemakers, conceptdenkers, …). En voor iedereen die iets ‘met groepen doet’ (consultants, trainers, facilitators, leraren, projectleiders, …) Koen De Vos is copywriter, brainstormbegeleider, trainer en zaakvoerder van het bureau BRAINSSSTORM. Hij begeleidde al honderden brainstormsessies en trainde meer dan vijfduizend mensen in creatief denken. Hij werkt o.a. voor VRT, Sanoma, HP, Nokia, ministerie VROM, Rode Kruis en Douwe Egberts. Tweedehands te koop bij bol.com.