Fashion nieuws & interview met een vrouwelijke ondernemer

Kids Fashion Factory is het laatste jaar druk bezig geweest om zich in een andere jas te hijsen. Er hebben zich dan ook veel veranderingen voltrokken zowel in de winkel als online. Like onze facebookpagina, en maak regelmatig kans op prijzen! Zo is Kids Fashion Factory in november 2011 verhuisd naar een groter pand van 140 m2 met veel etalageruimte om haar klanten te laten zien welke merken er gevoerd worden. Ook in de winkel hebben we het afgelopen jaar de tijd genomen om verbeteringen aan te brengen en de winkel een leuk spontaan uiterlijk te geven. Speelhoek in de winkel
Zo hebben we de muur bij de speelhoek aangepast, deze is nu omgetoverd tot een blinkende zilveren muur met grote spiegel en kleine catwalk.  Ook online heeft de winkel een nieuwe, stoere look gekregen. Het assortiment op de website www.kidsfashionfactory.nl loopt gelijk aan de voorraad in de winkel en we zijn overgestapt naar leuke betaalbare merken.  De service is gelijk gebleven eigenaresse Jacqueline Driessen en haar collega Desi Piels vinden het beiden belangrijk dat de klant zich op haar gemak voelt. Terwijl de kinderen aan het spelen zijn kunnen de ouders rustig rondsnuffelen in de winkel en eventueel een kopje koffie of thee nuttigen. Kids Fashion Factory heeft geregeld leuke acties en denkt met de klant mee.

Kidsfashionfactory vernieuwdInterview met eigenaresse Jacqueline Driessen:
Met welke reden heb je deze vernieuwingen aangebracht?

We hebben een tijdje outlet erbij verkocht en die hadden we op rekken hangen, om een totaal andere look te creëren en van de naam outlet af te komen hebben we de losse rekken door zelfontworpen kasten vervangen. Ook blijkt dat jongens niet graag shoppen vandaar dat we voorin een echte jongenshoek hebben gemaakt met stoere en strakke kleuren en kasten, om het aantrekkelijker te maken voor hen.

Hoe moeilijk is het in deze tijd een (web)winkel rendabel te houden?
Best wel moeilijk, doorzettingsvermogen en creativiteit zijn erg belangrijk. Ik heb gelukkig een collega die volkomen met mij meedenkt en meebeslist.

Welke dingen doe jij om je te blijven onderscheiden?
Zoals ik al zei vernieuwden we het uiterlijk en het assortiment van de winkel. Ook zorgen we ervoor dat we telkens de winkel en etalages anders inrichten. Zo vinden je klanten steeds iets anders. Het maakt ze nieuwsgierig. We houden onze vaste klanten op de hoogte van nieuw gearriveerde artikelen door deze via social media te melden. Ook houden we regelmatig leuke acties met gifts en kortingen. In de winkel sparen de klanten door middel van hun aankopen voor korting voor het komende jaar op nieuwe collecties. Ook hebben we een verjaardagskalender met leuke acties naar de klanten toe.

Hoe lang onderneem jij al?
op 30 april 2008 is mijn website gelanceerd en 11 juni 2009 ben ik met de winkel begonnen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.